Článok 1.
ÚVODNÉ USTANOVENIA
( 1.1 . ) Tieto všeobecné obchodné podmienky ( ďalej len obchodné podmienky ) platia pri nákupe v internetovom obchode www.dorshop.sk , prevádzkovanom obchodnou spoločnosťou DOR - SPORT sro , IČO 60774151, DIČ: CZ60774151, so sídlom Bruzovice 247 , 739 36 Sedliště , zapísanou v obchodným registra , vedeným Krajským súdom v Ostrave , oddiel C , vložke 7019. Číslo účtu: SK2975000000004020816849 / CEKOSKBX - Československá obchodná banka, a.s.
( 1.2 . ) Obchodné podmienky sú súčasťou uzatvorenej kúpnej zmluvy a upravujú vzťahy medzi DOR - SPORT sro , ako predávajúcim , na jednej strane a kupujúcim na strane druhej . Všetky zmluvné vzťahy sú uzavreté v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky . Pokiaľ je zmluvnou stranou spotrebiteľ , riadia sa vzťahy neupravené obchodnými podmienkami zákonom č 40 / 1964 Zb . , Občiansky zákonník , a zákonom č 634 / 1992 Z. z . , O ochrane spotrebiteľa . Že je zmluvnou stranou nie spotrebiteľ , riadia sa vzťahy neupravené obchodnými podmienkami zákonom č 513/1991 Zb . , Obchodný zákonník , všetko v znení neskorších predpisov .
Článok 2.
VYMEDZENIE POJMOV
( 2.1 . ) Spotrebiteľskú zmluvou sa podľa občianskeho zákonníka rozumie okrem iného aj zmluva kúpna , ak zmluvnými stranami sú na jednej strane spotrebiteľ a na druhej strane dodávateľ .
( 2.2 . ) Predávajúcim alebo tiež prevádzkovateľom obchodu je obchodná spoločnosť DOR - SPORT sro , bližšie špecifikovaná v ust 1.1 týchto obchodných podmienok . Predávajúci koná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti a priamo alebo prostredníctvom iných podnikateľov dodáva kupujúcemu výrobky alebo poskytuje služby .
( 2.3 . ) Internetovým obchodom čiže webom predávajúceho , prostredníctvom ktorého prebieha predaj a nákup tovaru , sa na účely týchto obchodných podmienok rozumie www.dorshop.cz .
( 2.4 . ) Zákazníkom je kupujúci . Vzhľadom k platnej právnej úprave sa rozlišuje kupujúci , ktorý je spotrebiteľ , a kupujúci , ktorý spotrebiteľom nie je .
( 2.5 . ) Kupujúci , ktorý je spotrebiteľom ( ďalej len spotrebiteľ ) , je osoba , ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy nekoná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti . Je to fyzická alebo právnická osoba , ktorá nakupuje výrobky alebo užíva služby za iným účelom ako pre podnikanie s týmito výrobkami alebo službami .
( 2.6 . ) Kupujúci , ktorý nie je spotrebiteľom ( ďalej len kupujúci nie spotrebiteľ ) , je osoba , ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy koná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti a ktorá nakupuje výrobky či užíva služby za účelom svojho podnikania s týmito výrobkami alebo službami .
( 2.7 . ) Kupujúcim sa podľa predchádzajúceho ustanovenia znamená aj všetky štátne inštitúcie a správne úrady , ktoré využívajú tovar k verejným účely . Typickými príkladmi takýchto inštitúcií sú najmä školy a iné školské zariadenia , krajské úrady atď
( 2.8 . ) Kupujúci podľa ust 2.6 a 2.7 týchto obchodných podmienok sa riadi obchodnými podmienkami v rozsahu , ktoré sa ho týkajú . Vzťahy medzi týmto kupujúcim a predávajúcim , ktoré nie sú upravené obchodnými podmienkami , sa riadia obchodným zákonníkom .
Článok 3.
OBJEDNÁVKA A UZATVORENIE KÚPNEJ ZMLUVY
( 3.1 . ) Všetky objednávky podané prostredníctvom internetového obchodu www.dorshop.cz sú záväzné . Odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje , že sa oboznámil a súhlasí s týmito obchodnými podmienkami , ako aj reklamačným poriadkom .
( 3.2 . ) Na platné objednanie zákazník vyberie tovar , riadne vyplní objednávkový formulár , tj všetky formulárom predpísané údaje a náležitosti na identifikáciu tovaru a zákazníka , a objednávku odošle .
( 3.3 . ) Ak je kupujúcim spotrebiteľ, návrhom na uzavretie zmluvy je umiestnenie ponúkaného tovaru predávajúcim na web . Kúpna zmluva vzniká odoslaním objednávky kupujúcim - spotrebiteľom . Predávajúci prijatí objednávky potvrdí kupujúcemu informatívnym e - mailom na jeho e ??- mailovú adresu , na vznik zmluvy však toto potvrdenie nemá vplyv.
( 3.4 . ) Ak je kupujúcim ne- spotrebiteľ , návrhom na uzavretie kúpnej zmluvy je odoslaná objednávka tovaru kupujúcim a samotná kúpna zmluva je uzatvorená ( vzniká ) momentom doručenia záväzného súhlasu predávajúceho kupujúcemu s týmto návrhom .
( 3.5 . ) Vzniknutú zmluvu ( vrátane dohodnutej ceny ) možno meniť alebo rušiť len na základe dohody strán alebo za podmienok , v týchto obchodných podmienkach uvedených .
( 3.6 . ) Zmluva je uzatváraná v slovenskom jazyku . Ak tomu nebránia okolnosti na strane predávajúceho alebo kupujúceho , možno zmluvu uzavrieť aj v inom - pre strany zrozumiteľnom - jazyku .
Článok 4.
KÚPNA CENA A PLATOBNÉ METÓDY
( 4.1 . ) Ceny tovaru sú platné v čase objednávky . Predávajúci upozorňuje , že do samotnej ceny tovaru , ktorá je uvedená na webe , nie sú zahrnuté poplatky , ktoré musí spotrebiteľ pre získanie tovaru zaplatiť ( napr. dopravné atď ) . Všetky ceny , vrátane tých akčných , platí až do odvolania alebo vyčerpania zásob . Zľavy v akcii , akčné ponuky a prípadné osobné zľavy nie je možné kombinovať a nemožno ich ani kumulovať .
( 4.2 . ) Platobnými metódami sú :
( 4.2.1 . ) Platba na dobierku ( v hotovosti pri prevzatí tovaru ) . V takom prípade zákazník tovar zaplatí až pri jeho dodaní priamo doručiteľovi ( TOPTRANS , Českej pošte , prípadne aj iným ) . Neprevezme kupujúci tovar dôvodov ležiacich na jeho strane ( napr. aj napriek dohodnutému termínu v mieste doručenia tovaru nie je osobne prítomný alebo nie je prítomná kupujúcim určená osoba alebo pre neschopnosť uhradiť kúpnu cenu , atď ) , nesie kupujúci náklady spojené s dopravou v plnej výške .
( 4.2.2 . ) V hotovosti pri osobnom odbere . Túto možnosť môže kupujúci zvoliť pri osobnom odbere v mieste, ktoré zvolí predávajúci , najmä sa jedná o jeho vyššie uvedené sídlo alebo miesto prevádzkarne . V tomto prípade predávajúci prijíma platbu iba v hotovosti a v slovenských korunách . Platba kreditnými kartami nie je v tomto prípade možná . Pokiaľ si zákazník nevyzdvihne tovar do 14 dní odo dňa prijatia potvrdenia o pripravenie tovaru k odberu , bude jeho objednávka stornovaná .
( 4.2.3 . ) Platba faktúrou . Táto platobná metóda musí byť zákazníkom dohodnutá do poznámky pri objednávke a vzťahuje sa najmä pre kupujúcich , uvedené v ust 2.7 týchto obchodných podmienok .
( 4.3 . ) Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu platobných metód .
( 4.4 . ) Platba tovaru na splátky nie je možná .
( 4.5 . ) Pre prípad omeškania kupujúceho s platbou je predávajúci oprávnený účtovať kupujúcemu popri zákonného úroku z omeškania aj zmluvnú pokutu vo výške nutných nákladov na vymáhanie pohľadávky .
Článok 5.
DODACIE PODMIENKY
( 5.1 . ) Tovar na dobierku sa zasiela prostredníctvom spoločností Slovenskej pošty a Toptrans . Cena za dopravu sa odvíja od platných cenových taríf týchto spoločností . U vybraných strojov Kettler ponúka predávajúci dopravu ZADARMO . V takom prípade sa tovar zasiela spoločnosťou Toptrans . V ostatných prípadoch si spôsob dopravy , tj či prostredníctvom Slovenskej pošty alebo spoločnosti Toptrans , vyberá zákazník . Túto skutočnosť je zákazník povinný uviesť pri odoslaní objednávky alebo kedykoľvek potom , avšak ešte pred tým , než je tovar vyexpedovaný , a to buď písomne ??, e - mailom alebo telefonicky . Ak tak zákazník neurobí , bude tovar automaticky dopravený prostredníctvom spoločnosti , ktorá v danom prípade vyjde pre zákazníka najlacnejšie, samozrejme s ohľadom na veľkosť a rozmery tovaru .
( 5.2 . ) Prostredníctvom Slovenskej pošty sa zasiela tovar menších rozmerov , ako sú napríklad siete , balóny ai Prostredníctvom TOPTRANS sa zasiela tovar objemnejšieho charakteru , napr bránky , dosky na basketbal atď Akonáhle je tovar dostupný u predávajúceho , je tovar spravidla za 1 až 2 pracovné dni odovzdaný dopravcom uvedeným v tomto ustanovení , popr . iným . U každého tovaru je v podrobnom popise uvedená možnosť , akým prepravcom možno tovar odoslať .
( 5.3 . ) Dopravu tovaru prostredníctvom Slovenskej pošty nepoužívame
( 5.4 . ) Doprava tovaru prostredníctvom Toptrans . Doba dodania je do 2 pracovných dní od prevzatia tovaru . Orientačnú cenu dopravy možno nájsť na tejto adrese . Miestom nakládky sa rozumie Bruzovice , PSČ 739 36 , a miesto vykládky zadá zákazník .
( 5.5 . ) V prípade akýchkoľvek nezrovnalostí , ktoré sa týkajú čiastky za dopravu , sa môže zákazník obrátiť na predávajúceho na jeho na mailovú adresu obchod@dorshop.sk . V takom prípade musí zákazník uviesť miesto , kam má byť tovar zaslaný , a predávajúci následne odpovie , v akej približnej výške bude cena dopravy .
( 5.6 . ) Dopravu tovaru na území Slovenská republiky zabezpečuje Toptrans.
( 5.7 . ) Miestom dodania tovaru je adresa uvedená kupujúcim v objednávkovom formulári .
( 5.8 . ) Ak je tovar dodaný prepravnou službou ( Toptrans , popr. Inú ) , je kupujúci povinný bezprostredne pri dodaní prekontrolovať spolu s dopravcom stav zásielky ( počet balíkov , neporušenosť lepiacej pásky , poškodenie krabice ) podľa priloženého prepravného listu .
( 5.9 . ) Neúplnú alebo poškodenú zásielku je nutné okamžite oznámiť na e - mailovú adresu dorshop@seznam.cz , spísať s dopravcom záznam alebo zápis o poškodení zásielky a ten do 24 hodín zaslať e - mailom predávajúcemu . Zákazník môže odmietnuť prevzatie neúplnej alebo poškodenej zásielky alebo má právo požadovať primeranú zľavu na poškodené alebo neúplné tovaru . Ak je kupujúcim prevzatie zásielky potvrdené podpisom v dokladoch dopravcu , na dodatočné neúplnosti alebo poškodenia dodávky počas prepravy nie je žiadny nárok .
( 5.10 . ) Na základe vyhotoveného záznamu o poškodení zásielky bude zákazníkovi poskytnutá primeraná zľava alebo dodaný nový výrobok .
( 5.11 . ) Ak kupujúci zistí poškodenie či iné nezrovnalosti až po prevzatí zásielky , je povinný bezodkladne kontaktovať prevádzkovateľa predajne na účely ďalšieho postupu .
( 5.12 . ) V prípade osobného odberu bude predávajúci kontaktovať kupujúceho , akonáhle bude tovar pripravený na vyzdvihnutie .
Článok 6.
ZÁRUKA TOVARU A REKLAMÁCIA
( 6.1 . ) Na všetok tovar sa vzťahuje záruka 24 mesiacov .
( 6.2 . ) Reklamácia poškodenia zisteného ihneď po prevzatí zásielky : Obsah zásielky je nutné skontrolovať čo najskôr po doručení , pretože tovar poškodený pri preprave je možné reklamovať max do 2 dní od prevzatia zásielky . Ak Vám Slovenská pošta alebo iný dopravca dodá tovar v poškodenom obale alebo ak máte podozrenie , že tovar by mohlo byť poškodené , môžete odmietnuť prevzatie zásielky . Kuriér nemá povinnosť čakať na rozbalenie zásielky . V prípade , že po rozbalení zistíte poškodenie obsahu , je nutné zásielku reklamovať u prepravcu do 2 dní od prevzatia . V každom prípade odporúčame , aby ste sa na nás najskôr obrátili telefonicky ( tel +420 777 944 755 ) alebo emailom ( dorshop@seznam.cz ) a konzultovali ďalší postup .
( 6.3 . ) Reklamácia vady vzniknuté počas užívania tovar v záručnej lehote : Na celý náš sortiment sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov , pokiaľ nie je uvedené inak . Faktúra slúži ako záručný list . V prípade reklamácie tovaru zašlite či inak doručte na svoje náklady na adresu prevádzkovateľa : DOR - SPORT sro , Bruzovice 247 , Sedliště 739 36. Uveďte dôvod reklamácie , priložte faktúru a sprievodný list s popisom vady . Tovar zabaľte starostlivo tak , aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy . Po obdržaní tovaru Vás budeme kontaktovať a oznámime Vám ďalší postup . Aj v tomto prípade je dobré pred odoslaním tovaru na reklamáciu konzultovať postup s prevádzkovateľom telefonicky ( tel +420 558 653 177 ) alebo emailom ( dorshop@seznam.cz ) . Termín pre vybavenie reklamácie je 30 dní od obdržania reklamovaného tovaru a náležitostí uvedených vyššie . Náklady na zaslanie vybavenej reklamácie späť kupujúcemu hradí prevádzkovateľ .
Článok 7.
ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY A ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
( 7.1 . ) Ak sa zákazník rozhodne zrušiť ( stornovať ) objednávku z akéhokoľvek dôvodu , zaväzuje sa , aby okamžite informoval predávajúceho ( písomne ??, e - mailom alebo telefonicky) , avšak predtým , než bude tovar vyexpedovaný . K stornu objednávky stačí uviesť číslo objednávky a kontaktný údaj zákazníka .
( 7.2 . ) Zákazník je oprávnený od zmluvy odstúpiť v prípade , že predávajúci nesplní dohodnuté podmienky dodania .
( 7.3 . ) Kupujúci spotrebiteľ má podľa § 53 ods 7 občianskeho zákonníka právo už odoslaný či ním prijatý tovar vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia bez udania dôvodu , nepoškodený , bez známok opotrebenia na vlastné náklady - má teda právo odstúpiť od uzatvorenej kúpnej zmluvy bez udania dôvodov a bez akejkoľvek sankcie . V prípade , že je tovar používaný a čiastočne opotrebovaný , predávajúci vypočíta náklady súvisiace s uvedením tovaru do jeho pôvodného stavu a vzniknutú škodu na tovare . Týmto spôsobom určí , o koľko bude znížená cena , ktorú vráti predávajúci kupujúcemu .
( 7.4 . ) K zásielke musia byť priložené všetky dokumenty , a to vrátane faktúry ( alebo iného účtovného dokladu ) , alebo musí byť vznik zmluvy inak hodnoverne preukázaný . Zákazník odošle vrátený tovar spolu s odstúpením od zmluvy na adresu predávajúceho , špecifikovanú v ust 1.1 týchto obchodných podmienok . Predávajúci vráti kupujúcemu už zaplatenú kúpnu cenu za tovar , prípadne zníženú o sumu úmernú opotrebenie či poškodenie ( pozri ust 7.3 . Týchto obchodných podmienok ) , na ním uvedené číslo bankového účtu či inak na základe vzájomnej dohody , a to najneskôr do 30 dní odo dňa doručenia odstúpenie od zmluvy . Tovar nezasielajte na dobierku . Náklady na bezhotovostný prevod , prípadne poštovné , hradí predávajúci .
( 7.5 . ) Možnosť odstúpenia od zmluvy sa nevzťahuje :
na poskytovanie služieb , ak s ich plnením bolo so súhlasom spotrebiteľa začaté pred uplynutím lehoty 14 dní od prevzatia plnenia ,
na dodávku tovaru alebo služieb , ktorých cena závisí na výchylkách finančného trhu nezávisle na vôli dodávateľa ,
na dodávku tovaru upraveného podľa priania spotrebiteľa alebo pre jeho osobu, ako aj tovar , ktorý podlieha rýchlej skaze , opotrebovaniu alebo zastaraniu ,
na dodávku audio a video nahrávok a počítačových programov , ak porušil spotrebiteľ ich originálny obal , na dodávku novín , periodík a časopisov , na hry a lotérie .
( 7.6 . ) Spotrebiteľ ďalej nemôže odstúpiť od zmluvy , ktorej predmetom je tovar, ktorý nemôže byť pre svoj charakter vrátený , ako vyplýva zo smernice Európskeho parlamentu a Rady 97/7/ES , o ochrane spotrebiteľa vzhľadom na zmluvy na diaľku .
( 7.7 . ) Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v prípade , že sa tovar už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávateľa tovaru . V prípade , že táto situácia nastane , predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe . V prípade , že kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny , bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet alebo inak na základe vzájomnej dohody , a to najneskôr do 30 dní odo dňa prijatia storna objednávky zo strany predávajúceho .
( 7.8 . ) Predávajúci má právo odstúpiť od zmluvy v prípade , že kupujúci poruší ( hoci aj raz ) tieto obchodné podmienky . Predávajúci má tiež právo sa domáhať náhrady nákladov , ktoré mu vznikli pri porušení obchodných podmienok zo strany kupujúceho .
Článok 8.
ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
( 8.1 . ) Zákazník , ktorý sa zaregistruje nie webe , sa zaväzuje , že internetovú stránku nepoužije na nahratie , umiestnenie alebo k inému spôsobu sprístupnenie obsahu , ktorý je protiprávny , škodlivý , ohrozujúci , zneužívajúce , obťažujúce , hanlivý , vulgárny , obscénny, hanlivý , urážlivý , nenávistný alebo rasovo , etnicky alebo inak motivovaný alebo ktorý porušuje súkromie iných . Za všetky informácie , odkazy , dáta , obrázky či iné materiály ( ďalej len obsah ) , nahrané na webe nesie výhradnú zodpovednosť osoba , ktorá je pôvodcom tohto obsahu . To znamená , že registrovaný zákazník je úplne zodpovedný za všetok obsah , ktorý nahrá , umiestni alebo iným spôsobom sprístupní na webe . Táto zodpovednosť sa môže premietnuť aj do trestnoprávnej roviny .
( 8.2 . ) Predávajúci má právo zrušiť registráciu zákazníka , ktorý porušuje podmienky podľa ust 8.1 . týchto obchodných podmienok .
( 8.3 . ) Zákazník sa zaväzuje zachovávať dobré meno webu , ako aj predávajúceho .
( 8.4 . ) Kupujúci a predávajúci sa zaväzujú vyvinúť všetku snahu , aby vyriešili priateľským , priamym a neformálnym rokovaním akýkoľvek nesúlad alebo spor vznikajúce medzi nimi alebo v súvislosti so zmluvou . Kupujúci a predávajúci sa dohodli , že spory , ktoré nebudú vyriešené podľa predchádzajúcej vety , budú riešené miestne a vecne príslušnými súdmi Slovenskej republiky .
( 8.5 . ) Tieto obchodné podmienky platia v znení uvedenom na webe predávajúceho , v deň odoslania elektronickej objednávky kupujúcim , ktorý je bez výhrad prijíma . Predávajúci si vyhradzuje právo na prípadnú zmenu či doplnenie týchto obchodných podmienok . Takto zmenené či doplnené obchodné podmienky budú uverejnené na tomto webe .
( 8.6 . ) Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 04. 12. 2012 .
Článok 9.
OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
( 9.1. ) Svoju informačnú povinnosť voči kupujúcemu v zmysle čl. 13 Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a voľnom pohybe týchto údajov ao zrušení smernice 95/46 / ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov) ( ďalej len "nariadenie GDPR") súvisiace so spracovaním osobných údajov kupujúceho na účely plnenia kúpnej zmluvy, na účely rokovania o tejto zmluve a na účely plnenia verejnoprávnych povinností predávajúceho plní predávajúci prostredníctvom osobitného dokumentu.
Článok 10.
ZASIELANIE OBCHODNÝCH OZNÁMENIE A UKLADANIE COOKIES
( 10.1. ) Kupujúci súhlasí so zasielaním informácií súvisiacich s tovarom, službami alebo podnikom predávajúceho na elektronickú adresu kupujúceho a ďalej súhlasí so zasielaním obchodných oznámení predávajúcim na elektronickú adresu kupujúceho. Svoju informačnú povinnosť voči kupujúcemu v zmysle čl. 13 nariadenia GDPR súvisiace so spracovaním osobných údajov kupujúceho pre účely zasielania obchodných oznámení plní predávajúci prostredníctvom osobitného dokumentu.
( 10.2. ) Kupujúci súhlasí s ukladaním tzv. Cookies na jeho počítač. V prípade, že je nákup na webovej stránke možné vykonať a záväzky predávajúceho z kúpnej zmluvy plniť, bez toho aby dochádzalo k ukladaniu tzv. Cookies na počítač kupujúceho, môže kupujúci súhlas podľa predchádzajúcej vety kedykoľvek odvolať
Rovnaké podmienky platia aj pri registrácii zákazníka na webe predávajúceho .